Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


POLEMARCHOS - M
 
ΦόρουμLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση

 

 αναφορές μέσω ticket system

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
admin
Admin
admin


Αριθμός μηνυμάτων : 324
Ημερομηνία εγγραφής : 28/05/2009

αναφορές μέσω ticket system Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: αναφορές μέσω ticket system   αναφορές μέσω ticket system Icon_minitimeΠεμ Σεπ 24, 2009 2:09 am

- Θέλω να κάνω επίβλεψη λογαριασμού κάποιου γνωστού μου! Τι κάνω?
- Κανετε μία αίτηση ΜΕΣΩ TOY TICKET SYSTEM δηλώνοντας στο θέμα "Επίβλεψη λογαριασμού"
και επιλέγοντας τον κόσμο στον οποίο παίζει ο γνωστός σας του οποίου το λογαριασμό
θέλετε να χειριστείτε.
Περιμένετε πάντα να λάβετε απάντηση στο αίτημά σας ότι έχετε την άδεια για να κάνετε επίβλεψη!
Επίσης φροντίζετε να ακολουθείτε τις οδηγίες που σας δίνουν οι Χειριστές
(δεν κάνετε επίθεση με τον λογαριασμό που είναι υπό επίβλεψη, δεν κάνετε μεταφορές/ανταλλαγές,
μόνο σε περίπτωση επίθεσης στον λογαριασμό που είναι υπό επίβλεψη επιτρέπεται να σηκώσετε
το στράτευμα για να το σώσετε).

- Κάποιος μου έστειλε υβριστικό μήνυμα στο παιχνίδι! Τι κάνω?
- Κάτω από κάθε μήνυμα μέσα στο παιχνίδι υπάρχει το κουμπάκι το οποίο αν το πατήσετε το μήνυμα
θα σταλεί αυτόματα στον αρμόδιο χειριστή του σέρβερ σας ώστε μόλις το δεί να πράξει τα δέοντα.
Το κουμπάκι αυτό δεν είναι παιχνίδι, καλό είναι λοιπόν να μην το πατάτε πάνω από μία φορά αλλιώς
θα οδηγήσετε στο αντίθετο από το επιθυμητό αποτέλεσμα και θα αποκλειστεί και ο δικός σας λογαριασμός .
Τα υβριστικά μηνύματα ΔΕΝ επιτρέπεται να τα ποστάρετε στο φόρουμ όπου ο μόνος που θα τιμωρηθεί
θα είστε εσείς που συνεχίζετε την ύβρη και όχι αυτός που σας τα έστειλε!

- Ένας χρήστης μου έκανε παραπάνω από τις επιτρεπόμενες επιθέσεις! Τι κάνω?
- Σε καμμία περίπτωση ΔΕΝ κάνετε κάποιο ποστ στο φόρουμ για να τον καταγγείλετε!
Κανετε μία αίτηση ΜΕΣΩ TOY TICKET SYSTEM δηλώνοντας στο θέμα "Υπέρβαση επιθέσεων" και
αποστέλετε όλα τα σχετικά στοιχεία καθώς και screenshot. Κρατάτε επίσης τις αναφορές μάχης που έχουν
δημιουργηθεί για την περίπτωση που χρειαστούν (απλά ΔΕΝ σβήνετε τις μάχες) ώστε να μπορείτε να
αποδείξετε την υπέρβαση επιθέσεων. Ύστερα επικοινωνεί μαζί σας ο Χ.Π. που ανέλαβε το αίτημά σας για
ό,τι άλλες πληροφορίες απαιτούνται.

- Ένας χρήστης μου έστειλε αγαθά χωρίς να έχει προηγηθεί μεταξύ μας κάποια συνενόηση! Τι κάνω?
- Ελέγχετε μέσω της βαθμολογίας αν ο εν λόγω χρήστης είναι πιο ψηλά από εσάς βαθμολογικά ή όχι.
Εάν είναι πιο ψηλά από εσάς τότε καλοφάγωτα .
Αν ο χρήστης που σας έστειλε τα αγαθά είναι πιο χαμηλά από εσάς σε βαθμολογία τότε τα αγαθά
ΠΡΕΠΕΙ να επιστραφούν είτε στον χρήστη που τα έστειλε είτε στις πόλεις των Χειριστών Παιχνιδιού
του κάθε σέρβερ μέσα σε 48 ώρες. Επίσης πρέπει να ενημερώσετε μέσω TICKET SYSTEM τους
Χειριστές του κόσμου στον οποίο παίζετε.


* Υπενθύμηση *
Για αναφορά υβριστικού μηνύματος θα πρέπει να:
1. Επιλέξετε διπλωματία
2. Επιλέξετε το υβριστικό μύνημα
3. Εμφανίζεται κάτω δεξιά ένα κουμπί ΑΝΑΦΟΡΑ.
Πατήστε το και τελείωσε.
ΜΗΝ κάνετε αναφορά μέσα από το παιχνίδι πατώντας το ποδαράκι!

Για να κάνετε καταγγελία υπέρβασης θα πρέπει να ισχύουν τα παρακάτω:
1. Να έχετε δεχτεί τουλάχιστον 7 επιθέσεις από τον ίδιο παίκτη στην ΙΔΙΑ πόλη εντός 24 ωρών
(εάν υπάρχει ναυμαχία και μετά μάχη ξηράς μετράει ως μία επίθεση)

quoted
Georgina
(team leader)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
αναφορές μέσω ticket system
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Ikariam οδηγοί και βοήθεια :: Οδηγοί Ikariam-
Μετάβαση σε: